Czapáry Veronika honlapja / Veronika Czapary's website

A BABASZÁMOLÁS című részlet a Vöröspostakocsi.hu-n

Posted in Uncategorized by czaparyveronika on szeptember 13, 2013

BABASZÁMOLÁS – (Vöröspostakocsi.hu)

 13“Anyát mindig megkérdezem, de azt mondja, nem fogja  megbocsátani nekem, hogy kétszer elköltöztem,  kitarthattam volna. A babák kint porosodnak az e    előszobában, Petike és a Kék Nyúl meg Frici sajnos már nincs. Mindenki tud róla a családban, hogy öngyilkos akartam lenni az iskolában, én vagyok a család szégyenfoltja. Megmondta az anyám az apámnak, hogy azon az éjszakán kellett volna odavágni a fejemet a vécékagylóhoz nekem is, amikor megszülettem.” ” – tovább

Reklámok
Tagged with:

Vélemény, hozzászólás?

