Czapáry Veronika honlapja / Veronika Czapary's website

“Kicsit úgy érzem, minden könyvembe belehalok” – Jassó Judit interjúja a avorospostakocsionline.hu-n….

Posted in Uncategorized by czaparyveronika on augusztus 15, 2014

“KICSIT ÚGY ÉRZEM, MINDEN KÖNYVEMBE BELEHALOK”
JASSÓ JUDIT INTERJÚJA AVOROSPOSTAKOCSIONILNE.HU -N
fotó Rick Zsófia“Kicsit úgy érzem, minden könyvembe belehalok. Meghal valami, ami már sosem leszek, és amire nem tudok emlékezni, mert az emlékezetem az írás lesz, nincs többé hagyományos értelemben közöm hozzá. Kiszolgáltattam valamit, amihez hozzátettem, felnagyítottam, vagy kicsinyítettem, de valamiképpen belőlem táplálkozott és már másoké. Jorge Luis Borges Borges meg én című novellája jut erről eszembe, aki ezt a problémát úgy fejezi ki, hogy mindez már a nyelvé és a hagyományé. Bonyolult érzés, azt hiszem minden író átéli ez, amikor megjelenik egy könyve, de ez a kiszolgáltatás lehet misszió is, hogy közzé tesz a közért.” – TOVÁBB

Vélemény, hozzászólás?

